Torsdag

Var lite småjobbigt på jobbet idag, var så äckligt varmt där inne.. Hade hellre varit hemma och varit ute i solen :)
Men vad gör man inte för pengarna? hehe.
Fick mig jobb imorgon också, så nu blir det att jobba fredag, lördag.. Sen får man se om dem behöver mig söndag och måndag också.. Tisdag ska jag jobba iallafall..

Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket, mest suttit på röven och tagit det lugnt..
Eftersom takfärgen är slut så blir det inte att måla nå mer i vardagsrummet.. Får se när det blir klart. Hoppas verkligen att golvet blir fixat klart i helgen! Sen att jag inte jobbar på måndag, så jag kan måla väggarna :)

Ska nu svara på en kommentar, sedan ska jag smaska i mig jordgubbar med massa grädde ^^
Får se om jag orkar klicka med Lotus idag.
Blir tidig kväll ikväll, så att jag orkar upp till jobbet imorgon. Blir mest troligt en lång dag, verkar vara mycket på jobbet nu.. Men snart får jag åka söderut och njuta och bara tänka på mig själv :) Och hundarna såklart, dem ska ju med! :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0