Tisdag

Imorgon åker vi hem igen.. Känns lite småtråkigt faktiskt, jag trivs här! hehe.
Har inte blivit mycket bloggande de sista dagarna, jag tar vara på tiden här! Även om vi inte gjort så mycket, så har jag velat göra annat än att sitta vid datorn.
Har läst, sett på roliga serier på tv:n, ätit gott, suttit och snackat.. Sådant där som varit så trevligt att jag inte haft en tanke på datorn :) Skönt!

Har fått min lön idag, så ska gå in på Elgigantens hemsida och kolla efter mobiler :) Min lägger snart av helt och hållet, får trycka som en idiot ibland på knapparna när jag ska sms:a eller slå ett nummer.. hehe. Förståeligt, den är snart 3 år gammal :p haha.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0