Stress

Känner mig väldigt stressad nu..
Tidigare idag så skulle jag och Fredrik åka in till Kalix, så när jag höll på och fixa mig snabbt så ringde telefonen.
Var chefen som ville att jag skulle komma och jobba helgen, eftersom jag också ska jobba måndag enligt schemat.
Tackade såklart ja, eftersom jag behöver pengarna.

Varför är jag stressad då?
Jo, jag har ju skrivit en lista på saker jag vill ha gjort färdigt innan torsdag nästa vecka, och det är bara hälften av sakerna som är klara ännu, och nu ska jag till Happis och jobba i tre dagar.
Nå, jag får hoppas på att Fredrik kan dra igenom något på listan :)

Efter vi varit i Kalix så for vi till Granån en sväng och kollade på när hans familj höll på och olja in altan. Fan vad fint de blir! Åååh jag vill ha en egen altan!
När vi kom hem så rengjorde jag marsvinsburen, och så har marsvinen fått sig ett bad också, dem luktade så illa, hehe :)
Marwin var inte nöjd med badet eller föningen. Men Elliott tyckte om att bli fönad :) hihi.







Åh mina små grisar har börjat bli så stora nu ^^


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0