Lördag

Fan vilken dag! På både bra och dåliga sätt..

Vid tre tiden i natt så väckte Fredrik mig och bad mig komma ut. Trodde han ville att jag skulle se Lotus göra något roligt eller liknande. Men jag såg ingenting annorlunda. Sen bad han mig titta noga på katten som såg ut som Sigrid. Jag, trött i mössan som jag var, fattade först ingenting. Det VAR ju Sigrid i mina ögon. Sen när katten kom fram och jag tittade nogrannare så märkte jag att det inte alls var hon.. Någon liten stackare har hittat hit.
(kommer tillbaka till i ett separat inlägg).

Höll på att försova mig imorse, så det var bara att hoppa in i bilen och bomba iväg till jobbet.
På jobbet gick det segt, ögonen var vattniga och näsan täppt. Tror jag håller på att åka på en rejäl förkylning.

När jag kom hem från jobbet vid 16-tiden, så väntade jag på att Fredrik skulle komma hem med Lotus.
Eva kom förbi och hjälpte mig med den där bortsprungna katten..

Nu ska jag skriva inlägget om den där katten, sen ska jag klicka lite med Lotus.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0