Lördag

Hoh hoh vilken dag det har varit!
Har varit i paradiset idag! :D Lager 157! Satan, billiga märkeskläder som är hur fina som helst. Måste jag berätta att jag shoppade?! 1600kr brände jag iväg på kläder! Dock så gick Fredriks på några hundra också, köpte åt honom lite eftersom det är han som betalat resan :)
Vill redan tillbaka dit, känns som att jag missade hur mycket som helst! :D haha. Men det jag shoppade idag har nästan fyllt en hel resväska. Så det får nog bli så att jag får lida och skita i att fara dit. Vänta tills vi kommer hit med bilen nästa gång, så kan jag fylla den med nya kläder! :D hehe.
Heeelt i extas!

Varit en sväng till Davidsnäs och hälsat på Daniel och Nina med familj :) Trevligt! Fikade och drack kaffe och pratade på om en massa :)

Måste säga att jag verkligen trivs här. Husen är hur fina som helst! Även om många är gamla och ruckliga. Skogarna är täta, mörka och mysiga. Mycket ängar och åkrar.. Kan bara säga: Love it!
Brukar nästan alltid ha hemlängtan, men nu känner jag knappt någon hemlängtan. hehe.

Men måste klaga lite, har haft i snart en vecka jätte ont i höger skuldra, som sträcker sig fram till höger bröst.. Vet inte alls vad som är felet, men ont gör det fram och tillbaka..
Funderar på om det är en sträckning från när jag höll på och skrapa tapeter.. Men har det inte försvunnit tills vi är hemma igen så måste jag ringa läkare, orkar inte ha så här ont. Har iaf tagit en ipren, så lite bättre känns de..

Nå nu ska jag läsa aftonbladet, sedan ska jag vara social med folket :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0