Fredag

Fredag idag då..
Har en massa som måste göras, men är så trött så jag orkar inte ta tag i de just nu..
Skuldran gör skitont, skulle ringt läkaren idag, men jag sov så hårt så har inte vaknat av alarmet. Så får ha ont ännu några dagar till..

Dagens göra är:
- Rensa marsvinsburen
- Tvätta hundarna, rengöra öronen & klippa klorna
- Städa
- Tvätta
- Diska
- Åka till Kalix och handla
- Leka lantbrukare ;)

Med leka lantbrukare, så menar jag att jag håller på och gör eget hö :) Gräsmattan har vuxit så mycket medans vi varit borta, och så känner jag mig ekonomisk av någon anledning, så jag står på alla fyra och river gräs, som jag sedan torkar :)
Blir mycket billigare, med tanke på vad det kostar att köpa hö.

Nå, nu ska jag väcka Fredrik och be han massera skuldran med Zon..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0