Var bara tvungen att sno denna..

Kommer inte ihåg om jag gjort denna. Men gör den en gång till i så fall i brist på annat att göra..

Vad heter han?
Kjell Fredrik Johansson
Vad har han för favoritfärg?
Olika :) Men lila är något han tjatar om när det gäller bilar!
Vad har han för ögonfärg?
Underbart gröna.
Klädstil?
Vindbrallor och t-shirt.
Har han färgat håret någon gång?
Jo
Har han klippt sig någon gång?
Jodå, sisådär 2 gånger om året kanske :p
Har han piercat sig?
Ränkar egentligen inte öronen som piercing eftersom man "skjuter" hål.. Men han har 2 i vänster öra..
Dricker han?
Sällan.
Röker han?
Nix, har väl hänt att han feströkt men händer typ aldrig.
Vad heter gatan han bor på?
Björkfors 1
Vad har han för mobil?
En sony ericsson. Kommer inte ihåg vad den heter..
Vad vill han bli när han blir stor?
Han är redan "stor" haha. Men typ miljonär!
Vad har han för färg i sitt rum?
Caffe latte..
Har han någon/några systrar?
En lillasyster
Har han någon/några bröder?
En lillebror
Vad är hans favoritmat?
Hmm.. Kebubbistallrik på buffone :D typ. haha.. Eller blodpalt..
Vilken mat hatar han?
Fisk! Han är rädd för benen! haha
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon?
Köpa en ny bil, det skulle vara det första!
Vad heter hans pappa och mamma?
Kjell & Eva
Har han bråkat med någon någon gång?
Det har han säkert gjort. Men han bråkar aldrig med mig.
Vad brukar han göra på helgerna?
Sova, se tv..
Vad har han för musiksmak?
Blandat.
Hur blev ni tillsammans?
Hmm..
Vi hade varit ute hela natten och glidit runt med bilen, sen när jag kom hem till farmor och skulle sova så sms:ade vi.. Vi förklarade våra känslor för varandra och då kom vi fram till att det var VI :)
Hur gamla var ni då?
Jag 17½ (halvåret är viktigt!) och han 23
Vilken klass gick ni i?
Jag hade precis börjat första året för andra gången, och han hade gått ut skolan några år före de :)
Hur upptäckte du honom?
Han hoppade in i bilen jag satt i, väldigt alkoholpåverkad ;) haha.
Vad påminner dig om honom?
Vissa låtar, mercedes bilar :)
Vad var det första han sa till dig?
(vi skakade hand och presenterade oss för varandra), sedan frågade han om jag ville ha en Sven-Emil (sup), jag tackade nej och då kallade han mig jävla kärring :D
Vad var det första du sa till honom?
som ovan, presenterade oss.. Sedan sa jag nej tack till en Sven-Emil.. Då jag blev kallad jävla kärring sa jag "ro hit den där jäveln då!" .. haha.
Vad brukar ni oftast skicka sms om?
Alltid en massa olika.. Vi ringer för det mesta åt varandra om vi vill säga något.
Är han beroende av någon/något?
Snus.. Och sin AMG ;)
Vad kallar du honom?
Fredde, bumbi, hörru..
Vad kallar han dig?
Sandra, Snadra, Älskling ( som han ibland utalar Elkling).. haha.
Varför kallar du honom det?
Vette fanken.. Har inget bättre att kalla honom :p haha
Varför kallar han dig det?
Fråga honom :p
Idrottar han?
HAHA. Icket. Men han har spelat hockey :)
Vad har ni gemensamt?
Hmm.. Mercedes, helt klart.
Äta gottigottgott, slöa framför tv:n.. Sova..
Felix!
Har han bdb?
Nej nej..
Hårfärg?
Brun
Vad har han för sysselsättning?
Det han alltid gör, är att han handen innanför sin byxa! Om han då inte behöver händerna till annat. Men alltid en hand innaför byxan och raffsa pung ;) hahaha.
När fyller han år?
20 mars
Om du skulle ge honom en present då han fyller år, vilken blomma skulle de vara?
Hmm.. Skulle aldrig ge en blomma, han skulle inte komma ihåg att vattna den :p
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle det vara?
Bilfantast, söt & MIN!
Vilket år är han född?
1985
Gillar du honom?
Kan man låta bli att gilla honom?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0