Usch äckligt..

Är äckligt mätt.. Tycker inte alls om att vara det.. Är tre timmar sedan vi åt och jag har fortfarande maten upp till halsen..

Men men..

Har degat framför tv:n. Fredrik ville se Brooke knows best på MTV, han diggar pappan. hehe. Sedan slutade det mitt i allt och 16 and pregnant började. Såg på det och så somnade Fredrik..

Nu sitter jag och lyssnar på musik och Fredrik har åkt till Granån för att sätta batteriet i sina föräldrars bil. Hans pappa är i Kiruna nu så det är Fredrik som får göra det..

Jag har mina perioder med musik.. Och vem försöker jag lura egentligen?
Rock osv är inte min stil. Visst, det är bra musik vissa gånger. Det beror helt och hållet på vad man är på för humör..
Techno och trance, det är min grej! fy fan vad det är min grej. Har varit så i många många år, och kommer förbli så. 90's är också så min grej, många av låtarna iaf.. Det har jag min mamma att tacka för! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0