Torsdag

Tjohoo! Jag tog mig till skolan idag!
Pratat med klassföreståndaren och vi har kommit överrens om lite saker om skolan, och pressen har släppt lite känns det som.
Har i alla fall gjort upp att jag kommer börja lägga upp proven så som jag vill ha dem. Vi ska ha två prov nästa vecka, men ska endast läsa på till samhällsprovet. Pratade med läraren i maskinlära och han sa att jag fick flytta det provet till onsdag veckan där på! Skitbra!
Kommer även inte förlora mina bidrag, men om jag inte skärper mig NU (!), så kommer det bli ett evk möte och sedan ryker mina bidrag.

annars har det inte hänt mycket idag.
Fredrik kom till skolan och hämtade mig, han skulle ändå hämta sin mamma vid 16 tiden :) Vi åkte och handlade lite och sedan hem.
Eva har även varit snäll och tvättat mitt duntäcke! Äntligen!! Så i natt kommer en viss Sandra sova som en liten prinsessa ^^

Nu ska jag knapra på en kexchoklad och läsa lite bloggar..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0