Torsdag

Dagen började med lite mys. hehe.
När jag steg upp från sängen så var det väääldigt kallt i huset, och så tittade jag på Fredrik, så jag var tvungen att krypa under hans täcke och gosa lite :D
Dusch.
Frukost framför VAKNA! med the voice. Härligt!

Fredrik körde mig till skolan, han skulle ändå och besikta min bil.. Den gick inte igenom nu heller, men nu är det bara två fel! :) Avgassystemet som ännu inte blivit lagat och sedan vänster framfjäder som är av, som vi inte heller fixat :) Men det är super!
Men generatorn slutade ladda idag, men Fredrik och Walla bytte kol och sedan har den funkat finemang! Men då till det tråkiga, vattenpumpen är trasig.. blööööö..
Så nu får den stå på gården och ruttna. Fredrik har i alla fall försäkrat 123:an nu, så den ska bara ställas på och så ska vi börja använda den :) Måste ändå ha två bilar sen när jag fått körkort :)

For på skolan, men gick bara och sa till lärarna att jag hade läkartid 9, så jag hann inte börja med något, så fick fara till sjukan direkt :)
Var väldigt nervös för att träffa kuratorn, men hon var hur trevlig som helst!
Kändes så jävla skönt att få prata av mig, jag pratade så mycket så att jag blev hes :p Nästa vecka ska jag ta med mig vatten dit! haha.
Hon kom med väldigt bra förklaringar till vissa saker som hänt mig i livet.. Kändes väldigt skönt! Har inte haft ont i axlar, nacke och huvud idag, kändes verkligen som om en liten del av berget lyftes av från mina axlar!

Efter kuratorn kom Fredrik och hämtade mig. Köpte en bagge på OK och sedan till skolan för det som var kvar av lektionen :)
Skulle hålla på med en... hmm.. Nu kommer jag inte ihåg vad de var, men jag och Löken skulle ta isär en grej och ojoj vad det flög grejer och jag fick skratta!
Känns så skönt att man har roliga klasskompisar som man kan vara barnslig med :)

Aja. nu ska jag läsa lite bloggar, sedan ska jag se om det är nå bra på tv!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Härligt! De är bara bra hära! =)

2010-01-21 @ 16:32:27
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0