Tisdag

Vaknade 7, så fick stressa och göra mig i ordning. Buss. Vänta 1 ½ timme tills lektionen började, samhälls, sluta vid 14 tiden och sedan vänta på bussen till 15.30. Ruskigt seg dag.

Såg fel igår på schemat, hade inte körning, utan vanliga lektioner. Men så går det. Dem kan inte sätta upp 3 olika jävla scheman som man ska titta på, en förvirrad liten skit som jag är klarar inte av att läsa flera saker samtidigt och fatta vad jag ska göra.
Men IMORGON ska jag köra skotare. Stod och granskade alla scheman i säkert 15 minuter för att vara säker på vad jag har i veckan!

Ska läsa lite bloggar och sedan fixa något att äta. Hungrig.nu

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0