Soooooovaa

spelar ingen roll om jag sov över 12 timmar förra natten, jag är så jävla trött! :/

Sitter och har lite små roligt för en gångs skull. Fredrik sitter och kollar på nå konstiga grejer och säger "en sån här, en sån ska MIN pojk ha!"
Haha. Säger han som inte vill tänka på barn förrän han är 40 och närmar sig pension :p hahahah.
När han väl börjar fundera på barn, då är dem där "häftiga" radiostyrda grävmaskinerna/traktorerna så OMODERNA så att HANS pojk kommer inte vela ha dem! hahaha.
Kan inte sluta skratta. haha.

Aja. Nu är jag övertrött så ska lägga mig ner nu på soffan och sova..
Kurator imorgon, om hon nu inte blir sjuk som förra gången..

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ofc ;) Hur är de med dig då? :)

2010-01-20 @ 20:24:04
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0