snart sova..

Yes, snart ska man gå och sova så att man kanske orkar upp imorgon.

Svar på en kommentar:
Vad som hänt med Steven?
Efter mycket sökande efter rätt person, så kom det en kille hit från Umeå och kollade på honom. Dem klickade direkt. Så nu bor han i Umeå med denna kille och hans flickvän.
Har kontakt med dem, fått bilder osv, och han har det hur fint som helst.
Saknar honom varje dag, men han har det mycket bättre där han är nu, så det gör saknaden lite enklare!



Blev lite nedstämd för ett tag sedan, innan min bumbi skulle och jobba..
Han var så gullig. Jag försökte hålla tårarna där jag låg i soffan, då ställde han sig på huk bredvid mig, kramade mig och pussade på mig. Bara för gulligt..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0