Såå glad!

Gissa vem som är gladast i världen just för tillfället?! Jo - Jag! :D

Jag sitter nu återigen vid min egna dator. Min kära lilla laptop! Hade glömt hur underbart skönt tangentbordet var.. Åh så skönt att skriva igen!


Inte riktigt den jag har. Men den liknar min på pricken från den här vinkeln :)
Okey, vet inte varför jag la upp den bilden, men jag är så glad över att ha tillbaka min dator!
Tack tack till dig långhåriga killen med glasögon på GR it & data i happis!
(som förövrigt är trevlig när jag och Fredrik kommer in, tycker Fredrik med. Och han vet vad han håller på med!)

Var i happis då en sväng idag, skulle hämta hem min dator, med 2GB större minneskort ;) (har nu 2,5) yey! Superduper snabbt går den nu :D
Åkte till Elgiganten och så Emilia fick hämta sin mobil som varit på lagning. Så vi kvinnor är mer än nöjda ikväll!
Var till mamma snabbt och hämtade min post. En räkning på 370 kr. buhu. Men det var SKK, och jag funderar på att avsluta medlemskapet där, Felix kan ju ändå inte användas till utställning eller avel så :)

Varit i Granån en sväng, åt lite mat. Gick sedan upp på Emilias rum och såg på när hon spelade GH Rock Band. Då blev jag glad igen!
Fredrik ville att jag skulle ligga framför honom och satte armen om mig och hade hakan i mitt hår.. Åh vilken mysig känsla, kände mig riktigt nykär igen och det pirrade i magen och blev rosig om kinderna ^^ haha.
Ja, jag blir lätt röd om kinderna..

Nå, nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag öppna klädkatalogerna som kommit och se vad som finns. Har inte råd att beställa något de närmsta månaderna tror jag. Men alltid roligt att kolla :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0