Onsdag

Jag är fortfarande vaken.. Har varit trött från och till i flera timmar men har ändå inte gått och lagt mig, sitter här vid min dator och lyssnar på när Fredrik ligger och snarkar i soffan..
Är hungrig, så funderar på att göra något att äta.. Göra lite frukost åt Fredrik innan han ska iväg och stämpla virke med Kjell..

Nä jag vet inte alls vad jag ska göra.. Tur som var så var Magnus uppe i natt och var någorlunda social på msn.. Annars hade jag suttit och spelat Lego Batman och skrikit åt spelet som en idiot.. Har fastnat i en bana och vet inte alls vad jag ska göra.. och det där förbannade spelet är från +7 år.. Snacka om att jag känner mig korkad!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0