Onsdag

Nu är jag vaken, hade inte alls några problem med att stiga upp idag av någon konstig anledning, även om jag bara sovit ca 3 timmar..

Nåja, jag ska alldeles strax sätta igång och göra gröt. Om jag kollade på schemat rätt igår så ska jag ut och köra idag, och som sagt så är maten vi får med ut inte alls god för det mesta, så lika bra att äta en bra frukost då..

Fredrik har inte heller kommit hem från jobbet än.. Han kör mig till bussen varannan vecka. Så jag hoppas han inte kommer hem för sent som han gjort vissa gånger, för jag blir stressad när han inte är hemma när jag vaknar. Brukar gå omkring och tänka att han inte kommer i tid osv, och då brukar jag bli ännu mer stressad och då får jag ingenting gjort, jag blir förbannad och så hinner jag inte med bussen för jag är inte klar när han kommer hem i sista minuten..

Så man får ju se om det blir någon skola för mig idag..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0