mhm...

som jag trodde, Fredrik kom 10 minuter innan bussen gick. Det är som vanligt när jag vaknar tidigt för att hinna med allt innan jag ska iväg.
Denna vecka är det även Fredriks tur att gå ut med hundarna och mata dem, så att jag får göra mig klar ifred. Men det funkar inte. Hundarna var tvungna att fara ut när jag vaknade, annars pissar dem överallt. Sen var dem ashungriga och skällde på mig när jag gjorde min gröt, så jag var tvungen att mata dem. Man måste även vakta när dem äter, för så fort Albin ätit upp sin mat (tar ca 15 sekunder), så går han i Felix matskål och ska äta upp hans mat.

Jag var inte alls klar när Fredrik kom. Jag vet att jag satt framför datorn, men jag var tvungen att fylla på telefonen. Och hallå, 5 minuter hit eller dit spelar inte någon roll.
Så nu är jag måttligt irriterad.

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0