Lördag

Som alla andra inlägg har börjat den senaste tiden: Jag är fortfarande vaken! Försöker åter igen vända tillbaka dygnet men det är fan inte det lättaste..

Igår hade jag lyckats om jag inte blivit dålig.. Usch.
Nu känner jag inte av annat än illamående, så det här borde nog funka! Hoppas verkligen på att Fredrik inte ska och göra något idag, för så fort han går utanför dörren så slutar det med att jag lägger mig ner på soffan och somnar, sen sover jag tills han kommer hem och vaknar inte när han försöker väcka mig.
Eller jo, jag vaknar, men jag blundar och låtsas som att jag inte vaknat och så somnar jag om.. Eller så svarar jag bara med "mmm" åt han, som om jag pratar i sömnen.. hehe. Men inte alltid jag vaknar och så har Fredrik en konversation med mig.. haha.

Får se vad som händer idag. Känner att jag MÅSTE in till Kalix. Jag behöver Fanta! Är så fruktansvärt sugen så jag håller på att avlida.. Har gått och blivit smått sockerberoende, och det är ju mindre roligt..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0