Lördag

Efter 22 bestämde jag mig för att sova. EN FREDAG?! Det tyder på vilket jävla tråkigt liv man har! haha.
Men blev inte så, skulle hänga tvätten som jag tvättat, men den luktade död råtta fortfarande, så det blev en hel jävla genomgång av den. Satte sedan igång den tom på 90 grader som jag fått tips om. Vet inte om det ännu luktar, lite dåligt luktsinne för tillfället.

Ja, jag vaknade nyss, har somnat på soffan vid 23 då jag var klar med tvättmaskinen.
Frös som fan, skulle hämta mitt nytvättade duntäcke som jag saknat så mycket. Fanns INGENSTANS. Kollade igenom påsarna som Eva tvättat, nix, borta.. :(
Säkert har det varit i en påse som Fredrik eldat upp eller nå.. Eller att det åkte på tippen när dem rensade bodan i somras.. FAAAN..

Idag blir det att åka till Happis. Fredrik har fått tag på en vattenpump som vi ska kolla på, hoppas den passar min bil så vi kan börja använda den igen!
Ska också och hälsa på mamma en snabbis. Blir en sån där snabbvisit som vanligt, är alltid något som kommer emellan så att man måste stressa hem.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0