Lördag.

Vaknade för en timme sedan typ. Har redan hunnit vara ute med hundarna, gett dem mat, klyvt lite ved och börjat elda. Endast 15 grader här inne..

Får se vad som händer idag. Fredrik har inte kommit hem än.. Var han som ringde och väckte mig och då var han på väg mot Kalix för hans föräldrars 124 startar inte och dem är i Kalix.. så han fick åka dit..
Han ska väl sova när han kommer hem, så funderar faktiskt på om jag ska be han köra mig till Sangis så jag kan åka med bussen till Happis, orkar inte sitta en helg till och mögla..

Nå, time will tell..
Nu ska jag se om det är någon eld i kaminen och sedan läsa lite bloggar.

Kommentarer
Postat av: Zandra

hehe, ska göra det strax! :)

2010-01-25 @ 15:31:26
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0