Ja

Ja så gick det med mitt vända dygnet..
När jag ÄNTLIGEN klarar av att hålla mig vaken så skulle jag så klart bli dålig.. Jag låg och såg tv till 12 nästan, men sen började benet att stråla ännu mer och i perioder kände jag mig typ förlamad i benet, kände inte alls att det satt ett ben där..
Blev så rädd så jag då beslutade mig för att försöka sova. Bytte ställning i soffan och efter 15 minuter låg jag och snarkade..

Vet inte när Fredrik kommit hem.. Vet att han pratat med mig men inte vad han sagt, kommer ihåg att mommo ringt, och för 40 minuter sedan väckte Fredrik mig och sa att han var vrålhungrig.. Så vi ska åka till kalix nu.. Ska bara fixa mig lite snabbt, för jag är vit som ett spöke i ansiktet och har mörka ringar runt ögonen..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0