Hemma

Nu är jag hemma.. Eller har varit det ett tag, men har gjort lite andra grejer som att vara ute med hundarna, rensat kattlådan och pratat med Johanna på telefon :)

När jag kom till skolan så var det bara att sätta igång med att plugga körkortsteori på datorn, gick inge bra.. Jag kan ju de där! Men när jag sitter där så tänker jag helt fel och klarar inte faserna..
9.00 hade jag körlektion, körde runt i alla Kalix rondeller. Haha. Men det gick bra! Det här klarar vi!
Nästa gång jag ska övningsköra är den 27:e, sedan har jag halkbana den 3:e! :D Snart snart jävla körkort ! :D
Efter lunch satt jag och degade medans jag väntade på bussen, Egon kom och började prata om IV valet vi ska göra nu för vårterminen. Han berättade att dem ska göra en grupp för oss tjejer så att vi får köra på IV valet! Han frågade om jag var intresserad, Jo visst är jag de! Man tar alla tillfällen man får till att köra skotare!
Så om 2 veckor så börjar de, då kommer mina fredagar tillbringas i en skotare ;p yeah!

Känns som att denna dag varit både bra och dålig. Men det bra överväger just nu det dåliga! Skitbra!

Men men. Nu ska jag snabbt läsa några bloggar, sedan ska jag städa.. BLÄ

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0