Fan

Jag kämpade tappert till 8.30 tiden med att hålla mig vaken, väntade på att det skulle börja ljusna ute så att jag skulle testa på att våga gå ut och gå med hundarna en liten sväng, men jag vaknade för 20 minuter sedan när Fredrik ringde, och nu är det kolsvart ute.. Får göra ett nytt försök imorgon..

Känner nu att Fredriks täcke luktar Felixpiss.. Nå, inte mitt problem, vill Fredrik sova i det så får han då göra det. Har nu bestämt att jag inte kommer att tvätta det som han inte sätter i tvättkorgen. Var Eva som berättade igår att hon gjorde så mot Kjell när dem var unga, och sedan dess har kläderna hamnat i tvättkorgen!
Visst, Fredrik är inte sååå slarvig. Det är strumpor och ibland t-shirts som hamnar i sovrummet..

Vi ska äta potatisburgare och bacon till middag. Fredrik påstår att han aldrig har ätit de så.
Men nu kom han in med Jotex tidningen! ska kolla igenom den! Måste ha nya gardiner eftersom mina gamla har blivit solblekta och fula.. :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0