Fakta åt er!

Fick nyss höra att en person hört att jag är på smällen.. haha.
Nämner inga namn.
Vet att det är onödigt att jag skriver det här i bloggen, men jag har suttit och skrattat åt det nu i några minuter och skrattar fortfarande! :D

så här ligger det till, jag är inte gravid, och till er lycka, så ska jag inte föröka världen med mitt fula nylle på ett bra tag till!
Fredrik är jätte noga med att jag ska gå ut skolan först. haha.

Vet inte vad det är som fått någon att tro detta, om det är något jag skrivit i min blogg, någon som sett mig och tycker jag gått upp i vikt eller vad de är.. haha.
Men om jag gått upp i vikt så är det alla pizzor, godis och läsk som jag trycker i mig :p

Men nu vet ni, jag är inte gravid. Mina p-piller tas varje dag!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0