ÅNGEST!

Att man kan få ångest över vad man ska handla är så löjligt. Men nu har jag ångest och vet inte alls vad jag ska handla när vi åker in till Kalix..
Har fått in lite viktiga saker som mjölk och bröd.. Men ska även inhandla lite inför imorgon..

Har kommit fram till att jag inte orkar göra någon chokladtårta, det blir för stressigt..
Men ikväll ska jag göra mockarutor.. Enkelt och jävligt gott!
Drömmar har jag som sagt i frysen..
Hmm..
Kladdkaka med grädde ska det bli istället för chokladtårta!
Ska även ha en vanlig tårta, om nu mina syskon kommer..
Btw, Ronja kommer ikväll! yey! :)
Kanske gör lite muffins också? Dem brukar vara svingoda! Chokladmuffins med chokladbitar i! yummie!
Choklad, choklad & Choklad.. Märks att jag har mens nu xD haha.

Nä, nu ska jag fortsätta att försöka knåpa ihop en handlingslista.. Fy fan vad tråkigt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0