Ååååh <3

Tillfällen som nyss, då inser jag hur kär jag är och hur underbar Fredrik är mot mig! <3

Jag tror seriöst att vi är menade för varandra. Allt vi gör tillsammans, det gör vi bra.
Usch det går inte att beskriva hur jag känner, men jag är kär.

"Nyss" åkte sötbumbi till Granån för att hämta en film, men eftersom han inte kommit hem än så antar jag att han stannat för att hjälpa Kjell med deras 124:a. Den är totalt dead. Nytt batteri och allt, men den startar inte. Nu verkar alla bilar gå sönder.. Hm.

Ska nu sitta och äta lite drömmar och dricka juice, blev så sugen.. Och så ska jag fortsätta sniffa på mig själv, luktar Fredrik i massor efter att vi gosat :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0