Torsdag

Blev ingen skola för mig idag, knappt sovit något.. Eller sovit har jag, men klarade inte av att somna förrän vid 4 tiden i morse..
Låg och läste en bok, fick så mycket att tänka på, den där boken väckte så mycket minnen. Minnena gjorde så fruktansvärt ont i mig, och ångesten kom som ett slag i ansiktet. Tårarna började rinna och jag ville bara slita av mig håret, så ont gjorde det i mig.
Dumma minnen. Varför kan man inte bara glömma och gå vidare? Varför måste man komma ihåg sådana saker som skapar så mycket smärta inom en?

Det är för mycket som händer just nu, och inte kan jag göra någonting åt det heller.
Vill bara stoppa tiden ett tag och försöka ordna upp lite saker så att jag inte får så mycket press på mig på en gång..

För mycket saker jag måste ta tag i. Känns som att min kropp väger flera ton. Vill bara lägga mig ner och sova, och känna mig några kilo lättare i bröstet.
Känns som att ingen förstår mig, som att ingen lyssnar på vad JAG vill.
För mycket tankar.

Nu blir det tv, om jag inte lyckas somna på soffan så ska jag börja städa här hemma. Soffan behöver sig en omgång av dammsugarn, toaletten behöver skrubbas, disken måste diskas, golven måste skuras..
Är det inte hemma en massa saker som måste göras, så är det skolan.. JAG ORKAR INTE!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0