Torsdag

Humöret är inte alls på topp idag. Ovanligt? Nej. Men nu är jag på extra dåligt humör. Allt skiter sig bara.
Vaknade med hemsk mensvärk, riktigt jävla monster just nu. Antingen vill jag skrika på någon eller så vill jag bara sitta och gråta. Usch för mens.
Det stannar inte där, när jag stiger upp och ska prata med hundarna, så får jag inte fram ett ljud. Great, halvt tappat rösten.
Släpper ut hundarna och börjar leta tamponger, hittar dem inte i skåpet där dem ska vara, och samtidigt börjar Felix stressa med att få komma in.
Ja en massa. orkar inte ens gå in på allt.
Det som gör mig mest arg är att vi skulle åka in till Kalix idag och handla lite, men när jag vaknar är han ju såklart inte hemma, utan är och jobbar. Precis vad jag behövde precis idag. När jag behöver honom här som mest, för att hjälpa mig.

Ska nu sitta och sura. Ont, fryser och irriterad. Lotus vandrar omkring och är lite jobbig just nu, men kan inte be honom lägga sig ner ett tag, då jag som sagt typ inte har någon röst, han förstår inte vad jag säger åt honom.. Tittat bara på mig med öronen framåt och vickar på huvudet.. sötnosen.


Kommentarer
Postat av: Zandra - mamma till thindra ♥

Håller med! :)

2010-12-23 @ 16:33:23
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0