Torsdag

Mår inte alls bra.
Är snurrig i huvudet och svag i kroppen. Ibland känns det som att hjärtat ska hoppa ut genom öronen på mig.
Vet inte om det beror på att jag hade varit vaken så länge, eller om jag håller på att bli ordentligt sjuk?

Ingen bra natt.. Pga trötthet blev jag förbannad vid 20 tiden och la mig i sängen, somnade. Hade sovit ca 2 timmar på soffan också.
Vaknade vid 4.30. Inte alls roligt. Blev ännu mer förbannad då. Grät som en liten bebis i över en timme.
Somnade i sängen igen, förbannad.
Vaknade, vet inte när. La mig i soffan och såg tv en liten stund, somnade och sov i några timmar.

När jag väl vaknat igen har jag bara varit ute med hundarna på gården och sedan sett på tv.. Känner mig så nere så orkar inte göra något annat.
Så nu ska jag mysa ner mig i ena fleece filten och kanske somna lite. Ögonen vill verkligen inte samarbeta med mig, i och för sig så vill inget göra som jag vill just nu.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0