Önskelista

Lite saker som jag önskar mig i julklapp. Dyra saker, så förväntar mig inte att jag ska få dem heller. Men man kan ju önska sig i alla fall ;)


 
En bänkdiskmaskin. Är less på att handdiska nu!



Denna fina Canon Powershot SX210!



En tatuering! Har nu bestämt mig för vad jag vill ha, så lite sponsring till den skulle sitta fint! :D




Ett kombiskåp! Alltså kyl/frys i samma! Kylskåpet vi har nu lever lite om det vill, igår när jag vaknade hade dörren glidit upp och allt var varmt i kylen :( Och en frys inomhus skulle verkligen uppskattas!




En spis! Även våran lever sitt egna liv. Plattorna värmer lite som de vill, och ugnen har tjorvat redan innan vi flyttade in. Ibland vill den bli för varm, och ibland blir den inte nog varm så man får vänta på maten hur länge som helst. Sen har ugnsluckan börjat strejka och släppa ut ångan genom den också :S
Sen skulle det vara väldigt skönt att ha 4 plattor istället för 2. Är så tjorvigt att laga mat, och om man ska ha sås till maten så hinner maten nästan bli kall innan såsen är klar. Väldigt irriterande!


Annars så önskar jag mig nog inget speciellt :)
- Presentkort på IKEA
- Pengar till kläder
- Yllestrumpor (lär jag få av mommo, fått det de senaste åren! :D älska mommos yllestrumpor!)
- Gymkort kanske? Om jag och Fredrik skulle få gymkort kanske vi skulle ta tag i träningen?

Ja, nästan bara viktiga saker som jag önskar mig :) hihi.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0