Onsdag

Jag lyckades lista ut varför jag inte kom fram till arkeologen igår; en siffra var fel i numret jag fått.
Klockan hann bli för mycket, så ringde idag istället, nyss rättare sagt.
Gjorde bort mig så förbannat, tycker jag. Var så nervös av någon konstig anledning och hasplade ur mig vad jag ville. Han hörde knappt vad jag sa. Nå, han förstod till slut, och jag fick inget bra svar. Så nu får jag se hur jag ska göra, måste ta kontakt med en lärare och prata om de.

Men men..

Skakig i kroppen som bara den.. Snart varit vaken i 24 timmar, och det börjar verkligen kännas!
Skulle helst av allt bara vela lägga mig och sova, men ska prata om mitt projektarbete med min handledare, så måste dit en sväng. Borde nog inte ta så lång stund.. Vill då inte tuppa av på skolan.. haha. Då är jag hellre hemma.

Nej, nu ska jag dricka upp blåbärssoppan och sedan ska jag lasta in små pojkarna i golfen och prutta iväg mot skolan.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0