Måndag

Inte mycket att säga om denna dag.
Skolan, gjorde Skogsskötsel provet, 1½ poäng ifrån VG.. Blev irriterad på mig själv, gjorde några få slarvfel.. Blä. Men humöret lyftes lite när jag var den enda i klassen som klarat sista uppgiften ;) höhö.
Nä, nu ska jag inte skryta.

Tomt här hemma, Fredrik har tagit med sig hundarna när han for iväg i morse. Väntar på att alla mina pojkar ska komma hem, då ska vi hoppa in i goffen och åka till Happis. Är så dyrt att storhandla här i Kalix, snorigt dyrt, så vi ska handla på ica i happis istället. Visst, bensinen kostar, men blir ändå mycket billigare, måste på DM en sväng också.

Nåja, ska fortsätta vänta på mina pojkar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0