Lördag

Jobbat hela dagen typ. Helt slut i kroppen, det märks när man inte varit och extra jobbat på några veckor. Nå, jag fick mig åtminståne några timmar i tidrapporten! ;) Smaskens!
For till mamma efter jobbet, fick äta mommos supergoda köttbullar, potatismos och sås! Ååh jag kom inte ihåg att det var så gott! Blev kvar så lite så mamma sa att det var onödigt för hennes del att spara, så jag fick ta med mig hem resten! :D nom nom!
Hemresan var ett HELVETE! Det snöade så förbannat! När halvljuset var på så såg jag typ 2-3 meter framför bilen, och satte jag på helljuset så fick jag vara glad att jag ens såg motorhuven, så halvljus på i princip hela vägen hem..

Ska nu spela lite..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0