Kväller

Ingen skada skedd, gör inget att jag sov för länge idag, hade ändå projekt. hehe.
Mötet på skolan gick bra.
Nu har en stor sten försvunnit från mina axlar. SKÖNT!
Lite kvar att ta tag i när det gäller skolan, men det ska nog gå bra.

Onödigt för min del att skotta gården tidigare idag. När vi kom hem från Kalix så hade Anders varit här med traktorn och skottat. hehe. Onödig träningsvärk för min del imorgon ;p

Ska nog snart gå och sova, har lite saker jag vill göra bort imorgon.
Imorgon blir det att skriva så mycket som möjligt på projektplanen, det som jag inte vet hur jag ska göra med, det får KB hjälpa mig med på onsdag, bestämt träff med henne då :)
Sedan ska jag ringa arkeologen och fråga om jag kan komma med honom ut någon dag.
Tror det kommer gå fin fint!
Har en del fiffiga idéer vad gäller projektarbetet ;) Tror nästan jag ska göra så som jag börjar få fram på näthinnan ;) Skulle nog bli fränt ;) Kommer dock behöva Fredriks hjälp, men kommer nog bli sketabra!

Nä, nu ska jag hitta på något.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0