Kväll

Känns som att jag inte gjort så mycket idag, men ändå gjort hur mycket som helst. Konstig kombination. hehe.

Vad har jag egentligen gjort idag?!
Har total blackout om vad jag gjort innan vi åkte iväg tidigare ikväll :S
Åkte iväg med Fredrik till traktorn, han skulle ställa in dieselvärmarn :) Efter det åkte vi in till Kalix för att köpa snus och tanka bilen. Var förbi farfar en snabbis också. Kommer inte ihåg när jag var där sist, mer än 10 år sedan. Första jag hann tänka när jag kom in var att jag vill ha taklampan han har i hallen xD haha.

När vi kommit hem har vi inte gjort mycket. Vi hade inte tagit fram någon mat från frysen, så Fredrik fixade mat från Sangis åt oss. Gotti.

Ska snart lägga mig och sova tror jag. Känner mig slö.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0