Julen

Fruktansvärt trött! Men försöker hålla mig vaken ett tag till, så jag sover länge imorgon och orkar jobba hela natten.

Var mysigt hos mamma, men det kändes väldigt tomt utan Robin och Ronja! Kändes inte heller som jul, inte lyckats få till den där julkänslan. Nå, nu är den över så behöver inte tänka på det längre!

Nå, var hos mamma vid 14 tiden tror jag.
Pratade lite med mamma, satt i soffan och såg tv med ungarna.
Åt julmaten. Åååh Janssons <3 hehe
Paketöppning, ungarna var som galna, presentpapper flög överallt!
Lekte med Moa lite, hon fick en massa köksleksaker så satt och hjälpte henne med matlagningen ;) hehe.
Fikade, hade med mig bullar, lussebulla, knäck och ischoklad. Mamma hade inte haft tid för bakning :) Vilken tur att jag finns då ;) hehe.
For till mommo för att lämna hennes julklappar :) Hon ville öppna dem sen när vi åkt, mysa ner sig i soffan och sakta få öppna julklapparna :) hihi. Blev även fika där också, känner hur kilona sätter sig på magen!
Åkte tillbaka till mamma för att hämta mina julklappar och sedan bege mig hemåt :)
Hemma så blev det att öppna julklapparna jag fått av mommo, sedan hade jag även fått julklapp av Fredrik<3 och hans mormor och morfar gav mig en julklapp även i år :) De är bara för söta!

Fick inte många julklappar, men de är inte det som räknas :) Det är tanken som räknas! Blev lika glad för det lilla som jag blev för det stora berget jag brukade få som liten :D haha.
Ju äldre jag blir, desto gladare blir jag för minsta sak jag får :p hehe.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0