Fredag

Fy fasiken vad jag har sovit idag! Sovit till lite efter 14 tiden. Hoh! Stoppade mobilen att ringa 9, men kommer inte ens ihåg att den har ringt :S Så jag måste ha varit väldigt trött!

Får se vad som händer idag. Blir nog att fortsätta med städandet här hemma, men först ska jag ta mig en dusch.
Kanske ska fråga Fredrik om han orkar steka hamburgare ;p
Annars så håller jag på och gör islyktor :D Har fått en klar, och den andra är nu ute och får frysa till sig innan jag börjar hacka i den :D Åh så fint det blir! Synd att jag bara har en hink som passar till att göra lykta utav, för det tar så lång tid! Nå, det blir roligt att se mina lyktor växa fram en efter en :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0