Torsdag

Känns inte som torsdag idag! Är fortfarande helt dagvild sedan sommarlovet.. :/

Imorse försov jag mig! Pannkaka vad arg jag blev på mig själv.. Alarmet ringde redan 5.45, för att jag skulle hinna duscha. Snoozde hur länge som helst, vid 6.30 bestämde jag mig för att snooza en liiiten stund till, och sedan stiga upp.. Ja, alarmet ringde inte nå mer, och 7.51 slog jag upp ögonen och fick världens panik. Som tur var blev jag bara en kvart sen :)
Dock så kommer jag inte ihåg om jag tagit min medicin :S Illa!

Fick sluta tidigare idag också :D nice!
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och kollade upp lite saker, sedan när Fredrik kom hem åkte vi till Kalix. Var på Granngården och köpte mig ett par RÖDA stövlar! Skitsexigt! Oh no, nu när jag skrev stövlar kom jag på att jag inte köpte de där inläggen till dem.. Jaja, jag får klara mig utan ;p hehe.

Nå nu ska jag se tv..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0