Tisdag

Fyfan vilken dag de varit.. Eller halva dagen, före lunch.. Gick, gick, gick, gick och GICK hur långt som helst i en stenig jävla skog, upp och ner, fram och tillbaka.. Okey, inte fram och tillbaka, men jag var satans less på att klättra på stenarna.. Lotus tyckte det var värre roligt åtminståne :)
Blåsor håller på att bildas på mina hälar efter de där jävla gummistövlarna.. I helvete jag kommer att fara ut med motorsåg imorgon med skavsår, för då måste jag ha stövlarna igen.
Känner redan nu hur less jag är. Vill inte klampa runt i blöt jävla skog med en massa sten. Om man nu ska gå i skogen kan det åtminståne vara bra mark att gå på..

okey, nu gnäller jag mycket, men mina hälar gör så förbaskat jävla ont. Vägrade fortsätta gå efter lunch på de andra stället, var blött och ville inte gå med mina vanliga skor.
Måste fixa mig några kängor, som inte väger bly (som gummistövlarna gör).. Men det kostar ju pengar de också..
Kängor och stövlar står inte så högt på min prioriteringslista. Först behöver jag en ny vinterjacka och nya skor.

Läsa lite bloggar och pimpla i mig cola nu medans jag väntar på att Fredrik ska bli klar med de han håller på med.


Vackraste Lilltuss <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0