söndag

Jobbade igår, därför blev det ingen uppdatering..
Idag har jag varit fruktansvärt less på saker som händer, så jag har inte lust att skriva här i bloggen och smitta ner andra med mitt dåliga humör.

Nästan ingenting har blivit gjort här, som jag tänkt göra. Anledning till de? Ja, jag ids inte ens gå in på de. Många skulle säkert tycka att jag är barnslig. Men det tycker inte jag, tycker jag har full anledning till att känna som jag gör just nu..

Det jag skulle ha gjort i fredags. Detta har blivit gjort:

- Rensa marsvinsburen
- Tvätta hundarna, rengöra öronen & klippa klorna
- Städa
- Tvätta
- Diska
- Åka till Kalix och handla
- Leka lantbrukare ;)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0