Pjuuuuh!

ÄNTLIGEN klar med inlämningsuppgiften.
Då jag tänkte börja med den så gick det inte alls att installera skrivaren på min dator, och jag ville inte sitta vid Fredriks då han har tv:n som dataskärm och jag får bara ont i huvudet av att läsa då..
Ja, nå det var inte de jag skulle snacka om. Vid 13.30 tiden bombade jag och Fredrik iväg mot Happis och elgiganten för att kolla om de hade några billiga skrivare. Jävlar, jag hittade min kärlek där! En canon skrivare, med scanner och kopiator, för en billig peng! Löv it!

Väl hemma så har vi tjaffsat med datorn och skrivaren och försökt få de att fungera, och de funkade ;) yey!
Blev väldigt nöjd med min uppgift :) Hoppas bara läraren blir nöjd :)

Sitter nu och pratar med Fredrik på telefon, ska alldeles strax gå och lägga mig i sängen och läsa ett kapitel ur boken jag läser nu, sedan ska jag soooova ;p

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0