Onsdag

Inte blivit mycket uppdatering de senaste dagarna, men jag har jobbat hela helgen, och varit så trött när jag kommit hem från jobbet.. Sen så har Fredrik haft bort telefonjacket, så jag har varit utan internet tills igår.
Illa illa! ;p

Nu är vardagsrummet färdigmålat! Fan vilka planer jag har för det rummet alltså!
Har suttit uppe till fyra i natt och kollat på Styleroom efter inspiration, eftersom mina planer med fondvägg gick åt helvete. Men nu har inspirationen kommit tillbaka igen, och jag vill på IKEA NU NU! Helst nyss!
Blir nog att åka till Haparanda imorgon och hämta golv och lite andra småsaker :) Blir att köpa inredningsdetaljerna allt eftersom, när vi inte vill lägga ut så mycket pengar på en gång :)
Kommer bli såååå fint!! :D

Okey, jag är helt i extas just nu ;p hehe.
Det enda som gör mig lite "ledsen", är att soffan inte alls kommer passa in.. Funderar på vad jag kan göra med den tills vidare, tills vi har råd att köpa en ny soffa :)
Nå, det löser sig nog! Jag kommer nog på något smart!

Ska nu ta mig något att äta, har inte ätit så mycket de senaste dagarna..
I förrgår var det en bulla och ett wienerbröd..
Igår åt jag ett wienerbröd och en liten portion med köttfärslimpa hos Fredriks föräldrar. Inte bra!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0