Måndag

Näpp, blev ingen skola för min del.
Halsen är fortfarande knäpp och nu börjar näsan tjorva också. Skit! Blir så arg! Och hostan har äntligen börjat komma, men ont gör de, känns som att jag ska hosta ut äggstockarna eller nå..

Blir så arg på läkaren i Luleå som vägrade låta mig operera bort halsmandlarna. Han gav ju mig ett jävla nässpray som jag ska ta när jag känner att jag håller på att bli sjuk, men inte fan hjälper de. Tycker den bara har gjort att de går segare att bli sjuk.
Ingen mer jävla "nässpray som ska hjälpa mig". Nu får jag bli sjuk på riktigt.

Vad gör jag vaken nu då?
Ja jag var ju tvungen att ringa och sjukanmäla mig. Sen så ville Lotus ut och sedan ha mat.
Nu ska jag lägga mig på soffan och tjura.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0