Kväll

Halsen är fortfarande helt crap, och huvudet har börjat värka.. Hoppas verkligen att det inte är feber som är påväg. Lungorna gör också ont.. Buhuu.
Vill att halsen ska skärpa sig och ge mig hosta nu, så slipper jag hålla på och harkla mig hela tiden.

Nå, nyss njutit av en god middag. Oh my vad gott de var! Riktig orgasm för smaklökarna! ;) Eller ja, den riktigt ordentliga smaklöks orgasmen fick jag i fredags efter att ha varit ute och gått hela dagen med klassen, och ätit lunchen och tog en chokladboll till efterrätt. Alltså den chokladbollen! Mm mm mmmm!

Sen så har jag börjat tänka mer och mer på att börja gymma. Verkligen sugen!
Vet inte om jag kommer tycka det är roligt, men värt ett försök :)
Vill ha med mig Fredrik, men vet inte om jag får med mig honom. Så kanske måste försöka tvinga mig dit ensam, hur det nu ska gå för lilla mig som knappt kan gå in på ica ensam..
Nå, det finns i tankarna åtminståne!

Nu blir det Titanic, blir väl att sova på soffan inatt igen ;p Lär ju somna mitt i filmen :p
Får hoppas halsen är bättre imorgon på morgonen när jag vaknar, så att jag kan fara till skolan..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0