Fredag

Inte blivit någon uppdatering idag.
Sov tills halv två tror jag? Ingen aning, eftersom jag inte kollat på klockan nästan alls idag.

Det går framåt med vardagsrummet! Fredrik och hans pappa håller nu på och sågar lister och har sig :) Blir såå fint!
Sen känns det så ovanligt, eftersom det inte fanns några lister där inne när vi flyttade hit. Det kommer verkligen bli ett helt annat rum!
Bara soffan som jag nu inte alls vet hur jag ska göra med.. Den passar inte alls in.
Nå, det är i alla fall en soffa :) Den duger gott och väl tills vi har råd att köpa en ny. Bara att börja spara :p

Borde egentligen ligga och sova nu, för jag ska jobba imorgon. Men eftersom Fredriks föräldrar är här, och de håller på och sågar osv, så är det inte någon idé att jag lägger mig i sängen, kommer ändå inte kunna somna.
Kommer bli en lång dag på jobbet imorgon, mamma sms:ade och sa att det kommer bli mycket att göra.. Hoh.

Men lika glad är jag för de! Jag behöver verkligen alla pengar jag kan få! Speciellt nu när min bil har börjat tjorva. Ska ställa av den och sätta den i garaget och plocka isär den i molekyler. Så det jag behöver pengar till är nya delar + en ny bil så att jag har något att köra med medans min bil blir fixad.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0