Fiffigt

Har verkligen tagit det lugnt idag, men ändå så mår jag inte bättre.. Pissråtta..
Eftersom det varit skit program på tv:n, och inte funnits så mycket annat jag orkat göra, så har jag tjorvat med hur jag ville ha tavlorna på väggen i vardagsrummet. Jag fixade placeringarna och Fredrik spikade upp dem :) Blev väldigt nöjd!
Hyllorna är uppe på väggen nu också :)
Sedan har jag gjort två egna tavlor, den ena bättre än den andra. Ena gjorde jag på datorn och den andra för hand :) Tycker bättre om den som jag gjort för hand ;)

Skulle ha lagt upp bilder om jag kunde, men kan inte överföra bilderna från mobilen till datorn nå mer. På något sätt fick Lotus tag på usb grejen och tuggade sönder den. Så måste köpa en ny. :) Så tills vidare kommer det vara ännu tommare än vanligt med bilder i min blogg ^^ haha.

Nu sätta mig och läsa lite. Håller på att hungra ihjäl, men ids inte fixa någon mat då jag hoppas på att Fredrik kommer hem med lite mat ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0