Tisdag

Klockan är lite efter halvtio, och jag bloggar?
Jo, jag missade bussen idag. Vaknade 07.42, och bussen går 07.30.. Kul kul.. Hatar verkligen att bo här när jag går skola, för missar jag bussen på morgonen så tar jag mig inte till skolan sen.
Sug b*lle..

Nå, kanske lika bra att jag stannar hemma idag ändå. Känner mig småhängig, är smått snorig och så har jag hostat från och till.. Svininfluensa? Ja, men vet. Nä, nu ska jag inte direkt dra upp svininfluensan, men man är ju rädd att man får den.
Brukar aldrig börja hosta först när jag håller på att bli sjuk, utan det börjar med en rejäl förkylning, feber och halsont, sen när jag håller på att bli frisk, DÅ kommer hostan.
Men nu har hostan kommit först.. Konstigt!

Jag vill inte bli sjuk! :'(


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0