Övningsköra

Vi har nu hunnit med ganska mycket!

När Fredrik kom hem från jobbet så gjorde han lite grejer som han behövde göra, sen åkte vi till Kalix.
I Kalix så tankade vi i panik, soppan i 126:an har varit ganska så slut nu i några dagar, så med skiten i mynningen satt vi och hoppades på att bensinen skulle räcka, och se på fan, de gjorde den!
Sprang snabbt på apoteket, for på Byfånen (Buffoné) och åt, Häst & Hundliv och köpte ben åt hundarna, handlade på ICA och sen på Druggen och köpte en dosa snus ;p

Hemma så fick hundarna gå ut , sen fick dem sina ben.
Fredrik har fixat lite med 123:an, den har gått lite dåligt, men de är en gammal bil, så man kan inte förvänta sig så mycket! ;)
Jag själv har hunnit göra lite grejer här hemma, sen har Fredrik fixat virusskydd till min dator, bara 10 kr kostade de!;) Niice!

Snart ska vi åka iväg så att jag får övningsköra lite! ;) Det behövs verkligen, för körkortet är så långt borta just nu.. *snyft* . Men jag har som mål att få det innan jag fyller 19 år. Så jag har.. hmm *räknar på fingrarna*.... 4 månader på mig att fixa de!


Felix kämpar med sitt lilla ben ^^


Steven har fått ett gigantiskt ben!
Han kämpar och ser lite arg ut på denna bild :p haha.
Får se hur länge detta ben räcker, hans "normalstora" ben brukar bara räcka typ max 4 timmar.


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0