Onsdag

Redan onsdag? voi voi..

I morse var jag påväg att skita i att åka till skolan. Var så täppt i näsan så jag orkade verkligen inte, men jag tvingade mig upp ur sängen och for iväg..
Väl på skolan fick vi reda på att vi inte alls hade skogsskötsel A utan vi skulle ut och röja, så jag och Josefina åkta istället med till Överkalix, till älgfarmen där. De andra i klassen hade varit där förra veckan på måndag, men jag hade läkare så då kunde jag inte komma med, och Josefina var sjuk så.
Fick sitta vid småkranarna och öva lite, för bussen gick först 09.30, så det var perfekt! Jag är verkligen dålig på de där, men det är träning som gäller om man vill bli bättre! :)

På älgfarmen så fick vi klappa en tamälg :p riktigt cool! Men han snorade nå jävulskt :p haha. fick en del snor på handen ;p
Sen åkte vi till någon kåta, åt lunch och sen så berätta Ola Rokka om sina renar, om samer osv.

Sitter nu hemma. Har så förbannat ont i axlarna, känner att huvudvärken är påväg tillbaka. Ajaj.
Nenni ringde mig idag just när jag kommit hem med bussen! Blev riktigt förvånad, men roligt var de! :)
Minneslapp i hjärnan, ringa henne nästa gång vi åker till Haparanda!!!

Aja, nu ska jag läsa bloggar. Har inte så mycket annat jag kan göra, Emilia är här nu och hon sitter och spelar GH Metallica.

Kommentarer
Postat av: carita

hörru ett tips om du har ont i axlar/nacke så kan det ju va spänningshuvudvärk så pröva stretcha nacken och ta ett varmt bad. det bruka hjälpa för mig :)(tål inga värktabletter så jag får prova på allt annat)

2009-09-09 @ 19:43:56

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0