Nu har det blivit för mycket!!

Nu är jag fruktansvärt less.
Jag vet snart inte vad jag ska göra. Man kan inte lämna NÅGOT framme!

Så här har det sett ut idag:

- Steven väckte mig halv 5 utan anledning. Släppte ut han för säkerhetsskull ifall han fått akut diarre eller nå. Då stod han ute i en kvart och gjorde INGENTING!
- Sov för länge på morgonen, missade bussen.
- Steven har bitit sönder sängen i ena hörnet.
- Kådan i diskhon som satt på glas och bestick, gjorde mig inte gladare.
- inte ätit något sen lunchen på skolan.
- Vi gjorde makaroner, nödlösning för vi var så hungriga. Då hoppar Torsten upp på bänken och doppar huvud och tassar i kastrullen. Gick inte att äta pga de. 
- Kissen tar och river ner en ljuslyckta så den blev till tusen bitar.
- Felix kissade på en påse som låg på golvet.


Där ser ni hurdan rolig dag jag har haft idag.
Tror faktiskt inte att jag kan sluta med medicinen som jag tänkt. Började igår med halv medicin, och nu direkt så får jag värsta agressionsattackerna.
Nä nå jag vet inte. Men jag är så fruktansvärt less på de här nu. Hur mycket ska jag orka egentligen?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn tack!:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (ej nödvändigt)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0